.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد40 درصدي تصادفات منجر به فوت در گيلان

سرپرست پليس راه گيلان گفت: نوروز امسال در بحث وقوع تصادفات جرحي 35 درصد با كاهش روبه‌رو بوده اما در كشته‌هاي رانندگي جاده‌هاي گيلان 40 درصد نسبت به نوروز سال گذشته رشد داشته‌ايم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، غلامرضا سيري اظهار داشت: تاكنون 105 فقره تصادف منجر به جرح و فوت در جاده‌هاي استان رخ داد كه در اين حوادث 35 نفر كشته و 121 نفر مجروح شدند.
وي ادامه داد: وقوع دو مورد تصادف ماكسيما در مسير جاده فومن و همچنين تصادف در محور آستارا ـ تالش كه در مجموع سبب كشته شدن 12 نفر شد، سبب بالا رفتن آمار كشته‌هاي تصادف رانندگي در جاده‌هاي استان شده است.
سيري افزود: در نوروز امسال 45 هزار خودرو به دليل تخلفات رانندگي كه 19 هزار نفر مرتكب تخلف حادثه‌ساز شده بودند، اعمال قانون شدند.
وي از افزايش 24 درصدي سرعت در بحث تخلفات رانندگي خبر داد و بيان داشت: در اين مدت 420 دستگاه خودرو متوقف و 157 گواهينامه ضبط و سوراخ شده است.
سرپرست پليس راه گيلان يكي از عمده دلايل بروز حوادث دلخراش در جاده‌هاي استان را نامناسب بودن جاده عنوان كرد و اذعان داشت: كمتر از 10 درصد جاده‌هاي گيلان تعريض شده و حدود 90 درصد جاده‌هاي استان توسط بلوار از هم جدا و تعريض نيستند.
وي با بيان اينكه در نوروز امسال 84 درصد تلفات انساني حوادث جاده‌اي گيلان در معابر جداسازي نشده اتفاق افتاده است، خاطرنشان كرد: با توجه به تراكم خودرو، جاده‌هاي استان مشكلات زيادي دارد و به همين منظور رانندگان بايد به نوع رانندگي در جاده‌هاي گيلان بيشتر توجه كنند، زيرا كوچك‌ترين اشتباه در اين جاده‌ها منجر به مرگ خود افراد مي‌شود.
سيري تاكيد كرد: جاده‌هاي استان گنجايش حجم زيادي از خودرو را ندارد و رانندگان بايد با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي با صبر و حوصله در اين جاده‌ها رانندگي كنند و از شتاب و عجله كردن بپرهيزند.
وي در مورد آخرين وضعيت جاده‌هاي استان افزود: در حال حاضر راه‌هاي اصلي و فرعي استان نظير ماسوله، سياهكل، چمخاله و مسير خلخال نيمه سنگين است اما مشكل خاصي وجود ندارد.
سيري گفت: از 25 اسفند ابتداي طرح نوروزي تا صبح امروز، 512 هزار خودرو وارد گيلان شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.